dags att växa upp lite kanske?

det är ganska ironiskt att su säger att folk ska luta snacka skit, så gör du det själv. Detssutom förvärrar du det med att hitta på massa saker. Jag fattar inte riktigt vad du får ut av det och jag fattar inte hur du tänker, det enda du får ut är att folk tycker du är en bitch men jag vet inte du kanske vill att folk ska tycka det. Men kan inte du bara lägga av nu, sluta älta det! Sköt ditt istället för att sköta andras saker, för jag tror att du behöver fokusera lite mer på dina egna problem och INTE någon annans!. come on? grow up förfan! Har ni så jävla tråkigt att ni måste snaka skit och hitta på massa saker? tydligen. Nu ska jag sluta, för egentligen är det du som inte mår så bra och jag tycker det är synd om dig. lite. Men man får räkna med att det kommer konsekvenser när man skackar en massa skit. sådetså.
Inte så moget av mig att skrva detta på bloggen, men jag blir så jävla förbannad när man tror att man har ''riktiga/ärliga'' vänner och sen snackar dom skit om ens bästa kompis som förövrigt också hade ''dem'' som vänner, då måste jag faktiskt få skriva av mig min ilska.

FUCK YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0